SOCPUBLIC.COM - заработок в интернете! دانلود جی تی ای 5 فارسی + ماشین های ایرانی برای اندروید :: وب سایت رسمی AGame83

توضیحات

پک فارسی  دارای رادیو و ماشین های ایرانی شوتی و کفخواب😍
😍 جاده درخت اسمان همه چیز تغیر کرده پک کاملا فارسی بدون کرش💯

ماشین های ایرانی. شوتی.پیکان پژو پارس‌.پول بینهایت شده.اصلحه های مختلف
 


ویدیو از بازی

 


برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

برای دانلود دانلود فایل نصبی برای اندروید 7 به بالا روی اینجا کلیک کنید .

برای دانلود دیتا برای اندروید 7 به بالا روی اینجا کلیک کنید .

برای دانلود فایل نصبی و دیتا برای اندروید زیر 7 روی اینجا کلیک کنید .

اموزش نصب بازی های دیتا دار

نظرات  (۱۲)

سلام فایل دوم پسورد داره همون که نوشته زیر اندروید ۷

پسوردش چیه

پاسخ:
سلام پسورد همه فایل ها یکی هست

سلام پسوردش چیه بگین دیگه

رمزش@wi_zard

 

لطفاپسورد رو بدید

رمز چیه؟؟؟

Wi_zard@ هم نیست

سلام چطوری میتونم دانلودش کنم

 

سلام من بازیو نصب کردم روی افلاینم میزنم ولی یه صفحه سیاه میاد چیکار کنم 

 

بیگید لطفا

 

چرا جواب نمیدین رو اعصابین پسورد رو بدین وقتی نمیدین پس چرا اینو گذاشتین هیچپکسم دانلود نمیکنه والا

رمز رو لطفا بگید 

 

من دانلودش کردم پسوردش چیه لطفا بگید 

آقا تورو خدا بگو این رمزش چیه

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی